Tag: diagnose
-
Vi skal da samarbejde med lægerne, ikke?
Svaret kan kun være et rungende JA. Lægerne og patienterne har samme mål: at give patienterne den bedst mulige livskvalitet, under de givne forudsætninger med sygdomme, økonomi, praktiske forhold og sikkert meget mere. Frustrationer får patienterne til at søge utraditionelle veje mod en bedre behandling Men det er ikke virkeligheden. Folketinget har i marts 2019…
-
Skal Folketinget definere diagnoser?
Veluddannede patientrepræsentanter er vigtige, hvis patienter skal have indflydelse.